Školní rok 2020/2021Školní rok 2020/2021 Bílý a červený rybíz – zdravé ovoce výrazné chutiBílý a červený rybíz – zdravé ovoce výrazné chuti Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty Hrajte s námi SUDOKU online! - 3 obtížnosti i pro chytré ženyHrajte s námi SUDOKU online! - 3 obtížnosti i pro chytré ženy
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Neděle 09.05. 2021
Dnes má svátek Ctibor
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Jak postupovat při vrácení a reklamacích vánočních dárků

23. 12. 2015 | Praktické rady
Každému se může stát, že pod stromečkem najde dárek, který mu z nějakého důvodu nebude vyhovovat. Jednou z možností, jak tuto situaci vyřešit, je vrátit zboží zpátky do obchodu. Zde se dozvíte, jak při vrácení vánočních dárků postupovat.

Stejně jako každý rok i letos nabízejí supermarkety možnost vrátit nevyhovující vánoční dárky z nepotravinového sortimentu. Učinit tak mohou většinou do 14 dnů od jejich zakoupení bez udání důvodu.

Zboží musí být navráceno v místě nákupu v nezměněném stavu, tedy v nepoškozeném a originálním balení, doložené účtenkou. Vrácení zboží se ale nevztahuje na produkty, které není možné vrátit z hygienických nebo morálních důvodů. Do této kategorie patří například spodní prádlo, holicí či depilační strojky, dálniční známky, SIM karty, knihy, CD nebo DVD nosiče a další.

Reklamaci zákazník uplatňuje v případě mechanického poškození nebo nefunkčnosti produktu v místě daného nákupu.

jak reklamovat vánoční dárkyJak vracet, jak reklamovat


Vrácení zboží:
  •     Obal nesmí být porušen
  •     Nevhodné vánoční dárky se vrací ve lhůtě 14 dnů od data zakoupení
  • Vracejí se peníze, výměna za jiný výrobek není nutná
  •     Zákazník musí doložit nákup účtenkou

Reklamace:
  •     Zboží nemusí být v původním obalu
  •     Po přijetí reklamace ze zákona běží 30 denní lhůta na vyjádření se k závadě
  •     O uznání reklamace rozhoduje výrobce, servis, apod.
  •     Doložit účtenku není nutné; zákazník ale musí prokázat, že zboží zakoupil v daném obchodě

Zdroj: Albert

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !