Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024 8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Středa 24.04. 2024
Dnes má svátek Jiří
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Pantoflíkové Vánoce

29. 01. 2022 | Vaše příběhy

Myslím, že dnešní doba přeje internetovým obchodům mnohem víc než dříve. Ani mě tato vymoženost neminula a jsou věci, které objednávám pouze přes internet.  Co si budeme povídat, je to kolikrát i s poštovným levnější a hlavně pohodlnější.

Ono to nakupování přes internet má ale také své nevýhody. Pokud kupujete knížky, hračky, spotřební zboží, u kterého není třeba nic zkoušet, tak je to opravdu super. Ale horší už je to s oblečením, kdy člověk musí počítat i s tím, že občas nějaký ten balík musí vrátit zpět a musí objednávat znovu. Nebo se Vám stane, že internetový obchod něco poplete a je o dobrodružství postaráno.

Letošní Vánoce jsem si takových zmatků docela užila. Už na začátku listopadu jsem si objednávala vánoční přání. Říkáte si, proboha, to už je opravdu rozmazlenost. Neobjednávám obyčejná vánoční přání, kterých jsou plné obchody, ale objednávám to z takových trošku dobročinných účelů od umělců, kteří malují nohama nebo ústy, protože nemají ruce. Jejich obrázky vždy obdivuji, protože já, zdravá, umím nakreslit tak akorát sluníčko a tulipán. Jejich přání jsou krásná. A když je koupím, přispívám tak na dobrou věc. Tito umělci jsou totiž pyšní na to, že svou práci dokáží prodat. Takže i tentokrát jsem si udělala objednávku, přidala do košíku i vánoční ubrousky a nálepky a jmenovky. Těšila jsem se na balíček, který dorazil velmi rychle. Už jeho velikost mě zarazila. Tolik jsem toho snad neobjednávala? Bohužel pracovníci, kteří zásilky chystali, zaměnili adresy. A tak jsem balíček s utěrkami a ubrusy vracela zpět a obratem jsem dostala svůj správný. Stane se. Nikdo není neomylný.

Moje nákupy však pokračovaly v podobném duchu. Riskla jsem to a objednala jsem z jednoho obchodu pyžama pro syna, protože neumím v jeho velikosti nikdy v obchodech nic sehnat. Bohužel ani tentokrát jsem neměla štěstí. Velikost na pyžamu sice říkala, že jsem objednala správně, ale švadlena asi neměla svůj den a ušila to tak široké, že by se v něm synáček otočil dvakrát. Tak jsem zboží vracela a byla bez dárku.

Ovšem můj poslední nákup se stal dobrodružnější, než bych čekala. Zatímco já běhám doma nejraději bosa, můj muž musí mít na nohou papuče nebo pantofle, ať je léto nebo zima. Už loni jsem mu objednala zateplené pantofle a osvědčily se, tak jsem brouzdala na stránkách stejného obchodu, že manžela obdařím letos dalšími, neboť ono se to fakt prošoupá. Pantoflíky tam nejsou drahé, ale poštovné je docela vysoké, protože firma sídlí na Slovensku. Rozhodla jsem se tedy, že mu letos objednám jedny zateplené, jedny nezateplené a dokonce jsem si vybrala  jedny chundelaté pro sebe. Když brzy ráno vstávám a něco dělám, ať mám nožky pěkně v teple. Balíček dorazil velmi rychle. Bohužel jeden typ pantoflů přišel jiný, než jsem objednala. Hned jsem psala do obchodu, že došlo k záměně. Odepsali, že si mám ty „špatné“ pantofle nechat. A pak jsem dostala avízo, že zásilka se správnými je na cestě.

Dorazila rychle, ale…  ale místo jedněch pantoflů dorazila znovu celá objednávka. Vracet zboží za drahé poštovné na Slovensko se mi nechtělo, tak jsem opět psala do obchodu, že došlo opět k chybě, že si pantofle necháme, aby mi napsali číslo účtu, kam mám ty papučky navíc zaplatit. Tady už jsem ztrácela trpělivost, protože komunikace trošku vázla. Ale nakonec jsme se přece jen domluvili, já jsem zaplatila na správný účet a doma jsem měla místo tří párů hned šest. No co! Dám je pod stromeček všechny. Aspoň tam bude víc dárků. Jaké bylo pod stromečkem mé překvapení, když jsem dostala ještě jedny pantoflíčky od syna. Chtěl mi udělat radost a vybral mi pantoflíčky s notami. Radost jsem měla. Ovšem takovou sbírku pantoflů pod stromečkem už asi dlouho mít nebudeme!

 

Palka - čtenářka
ChytráŽena.cz


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
Hodnocení
Nelíbí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Líbí
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Další fotografie ke článku Pantoflíkové Vánoce:

Pantoflíkové Vánoce
Pantoflíkové Vánoce
Pantoflíkové Vánoce
 



Komentáře
« Předchozí   1   2  Následující » 
Obrázek uživatelky
profil
Pěkně napsané. Taky toho dost objednávám přes internet, hlavně z obchodů, které už mám vyzkoušené. Zrovna dneska jsem objednávala pistácie a kešu a pro děti lyofilizované ovoce, mají všechno kvalitní a za cenu, která jinde většinou ani není a je to rodinná firma, takže mám i dobrý pocit. Ta přání od postižených taky máme, vždy jsem obdivovala, jak to mohou tak krásně namalovat nohou nebo ústy, já bych to zdaleka tak nedokázala ani rukou. Taky umím namalovat jen takové triviální věci.
Obrázek uživatelky
profil
Pavli, tak ste "opapučkovaní" na dlhú dobu Smajlík.
Pekne a vtipne napísaná skúsenosť z nákupov v e-shopoch.

Ja sa priznám, že takto nakupujem skôr výnimočne, rada si tovar pozriem a ohmatám predtým než niečo kúpim, zvlášť keď sa jedná o obuv a oblečenie.
Som skrátka stará štruktúra, no v budúcnosti budú takéto nákupy asi bežné a budem si (možno) musieť zvyknúť.
Obrázek uživatelky
profil
pěkný článeček..
Obrázek uživatelky
profil
Pěkný článek.Pantofle se vždy hodí.I pro návštěvy na přezutí.
Obrázek uživatelky
profil
Pavlínko, já také vše objednávám přes internet. Článek je pěkně napsaný, papuče se nikdy doma neztratí. S oblečením jsem zatím nikdy problém neměla. Před vánoci jsem jeden měla se spotřebním zboží, objednala jsem jídelní soupravu pro syna, jeden talířek dezertní přišel poškozený, talířek ofotila a měla jsem ho vrátit dopravci, jak doveze nový, jenže to nejde vzít ze soupravy jeden talíř a poslat,tak brzy nato mi přišla celá nová souprava, tam byl zase rozbity plýtký talíř. Tak nám zůstaly dvě soupravy a od té doby už se obchod vůbec neozval. Na vánoce roku 2020 jsem objednávala najednou dvě jídelní soupravy a ty přišly v pořádku.
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles